2014年9月18日のヨコモのリリースでは、「10月9日から始まる1/10 EPツーリングカー世界選手権レースには、発売直前の新型BD7 2015の市販バージョンをチームヨコモは投入・・・」とありましたが、LiveRCには「Yokomo tried additional prototype parts at the event but would not comment on what they were. The additional options were only used during qualifying and removed shortly after.」とあり、市販品とは異なるパーツを予選で投入していたと報じています。
Chassis: Yokomo BD7 2015
Motor: Yokomo Racing Performer 4.5-turn
Battery: Yokomo Max Power 5700mAh
ESC: Yokomo BL Pro 3
Radio: Sanwa M12
Servo: Sanwa SRG-BLS
Body: PROTOform LTC-R
Chassis: Yokomo BD7 2015
Motor: LRP X-20 4.5-turn
Battery: LRP 6000mAh
ESC: LRP Flow Works Team
Radio: Sanwa M12
Servo: Sanwa SDX-801
Body: PROTOform LTC-R
http://liverc.com/news/special_features/8502-WORLDS%3A_Inside_the_Worlds-dominating_Yokomo_prototypes_of_Matsukura_and_Volker/

0 件のコメント:
コメントを投稿